Összes oldalmegjelenítés

2012. november 3., szombat

MUTÁNSOK

Fiam,- most, hogy az apja nincs itthon, - nagyon ráhangolódott a csirkeszárny evésre. Igaz, nem régen ettünk   kínai csípős csirkeszárnyakat és ettünk a napokban BBQ oldalast, de mégis ilyesmire áhítozott. Na adtam neki és a kettőből összehoztam a MUTÁNSt.
Az eleje pont úgy kezdődött, mint az oldalasé.

Hozzávalók: 
  • 1 kg csirkeszárny
  • 6 tk barna cukor
  • 2 tk kakaópor
  • 1 tk római kömény
  • 1 tk cayenne-bors
  • 1 kk füstölt paprika
  • 1 tk só
  • 1 kk frissen őrölt fekete bors
Ebbe a száraz pácba tettem tegnap este, hogy ma délben elkészítsem. Ugyanúgy sütöttem a 230 fokra előmelegített sütőben mindkét oldalát 10-10 percig, de aztán a következő pácot tettem rá.

Pác:
1 csésze ketchup
2 ek rizsecet
2 ek balzsamecet
2 ek Worchester szósz
2 ek szójaszósz
4 ek méz
1 ek földimogyoró olaj
1 kk feketebors őrölve
1 kk rózsabors őrölve
1 kk szecsuáni bors őrölve
1 kk cayenne-bors őrölve
1 kk só
1 kk füstölt paprika
1 kk kasmíri chili

Ezt a fiammal ketten kevertük ki kóstolgatva, hogy mindkettőnknek a legízletesebb legyen.
Tehát a 20 perc szabadon sülés után nyakon lódítottam evvel a páccal, fólia alá zártam és 40 percig 160 fokos sütőben sütöttem.
Ez lett belőle: 


Kinézetre lehet, hogy nem tűnik bizalomgerjesztőnek, de ízre!!! A fiam ilyeneket mondott nekem ebéd után?
"- Anya, ezek angyalszárnyak. Várj, mást mondok, evvel kéne fogat mosni." stb... Ennél nagyobb siker nekem nem kell. Úgyhogy ahol tehetem, publikálom ezt a receptet, mert nekünk annyira bejött. Remélem ezzel más is így lesz, aki csak kipróbálja.

Nincsenek megjegyzések: