Összes oldalmegjelenítés

2012. december 3., hétfő

Ez is az én fiam borja

Elkészítettem az első igazi kovászos kenyeremet, mely így nézett ki:



Tisztában vagyok vele, hogy ép eszű blogger nem állítaná pellengérre ez az érdekes darabot, de én megmutatom mindenkinek,- ha másért nem, hát tanulságból. Elolvastam minden irodalmat a kovász készítésről. Összevetettem mindenki tudását és megpróbáltam belőle kihozni valami frappánsat. Igaz, hogy délelőtt összedagasztottam a kenyeret, majd el kellett mennem dolgozni  és este sütöttem meg. Nem vagyok még tisztában vele, mennyi időt is kell rászánnom a kovásszal készült kenyér elkészítésére. A fiam, amikor az első szeletet az orra alá dugtam, azonnal megkóstolta, nem voltak fenntartásai és igen ízlett neki. A vacsorához már ezt a kenyeret eszi, de én a kishitű azért összekészítettem egy másikat, egy nem kovászost, amit még megsütök az éjszaka folyamán. Persze ez nem azt jelenti, hogy feladtam a kísérletezést. Igen is fogok szép kovászos kenyeret sütni. Ha én egyszer úgy döntök, annak úgy kell lenni. Majd mindenki itt csodálhatja nemsokára a szebbnél szebb kovászos kenyeremet.

Nincsenek megjegyzések: