Összes oldalmegjelenítés

2013. július 28., vasárnap

Serpenyős csirke

Dehogy megyek én boltba és vásárolok előre elkészített fűszeres papírt. Megláttam  a reklámban a serpenyős csirkét és már mentem is a konyhába, készítettem össze. Nem tudom, mi van a készen kapható sütőtasakban, de olyan ízt találunk ki magunknak, amit csak szeretnénk. Leszabtan egy 40x30 cm-es szilikonos sütőpapírt, aminek az egyik oldalát lespricceltem olaj sprayvel. Egy kisebb csirkemellet sóztam, borsoztam, megszórtam kis őrölt korianderrel, csipet szerecsendióval, egy kis szárnyas grillfűszerrel és a papír közepére tettem. A papírt félbe hajtottam és a széleit behajtogattam, hogy ne folyjon ki belőle a keletkező folyadék. Egy teflon serpenyőbe fektettem és kicsi lángon mindkét oldalát 10-10 percig sütöttem.
Mikor kibontottam puha volt, omlós, nem száradt ki, de mégis átsült. Igazán jó ötlet, mert diétásan gyorsan elkészíthetjük a nekünk tetsző ízesítéssel a húst.
Tulajdonképpen egy pizzához sütöttem elő a húst, de így gyorsan készíthetünk gyrost is.


 

Nincsenek megjegyzések: