Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 17., szombat

Licsi fagylalt

Régen tervezem az elkészítését. Nem is értem, eddig miért nem történt meg. Végül is felnyúltam a polcra a konzervért és kb. 2 perc alatt összemixeltem a hozzávalókat és már ment is a fagyigépbe. Szerettem volna feltenni a Nosaltyn lévő szakácsoldalamra, de ott most új a módi, csak az ott szereplő alapanyagokból (1170) lehet recepteket feltenni, s ezek között a licsi nem szerepel. Próbálkoztam legalább négyszer, írtam üzenetet, nem sikerült. Pedig ott tartok, hogy mindjárt fent lesz ezer receptem az oldalon és négymillió nézettségem. Na ahelyett, hogy itt piedesztára emelném magam, inkább leírom mennyire egyszerű ez az illatos, üdítő fagylalt elkészítése. 


Hozzávalók:

  • egy licsi konzerv (580 g) levével együtt
  • 250 g laktózmentes joghurt
  • 3 ek cukor
  • 1 ek rózsavíz


Elkészítése: mint fentebb leírtam. Negyven percig kevertem a gépben, aztán 4 órára betettem a mélyhűtőbe. A kínáláshoz megszórtam durvára vágott pisztáciával, egy licsi gyümölcsöt biggyesztettem a tetejére és egy helyes kis mentahajtást. 

Nincsenek megjegyzések: