Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 17., szombat

Töltött csirkemell ratatouille-al

A mai ebédünk egyszerű, könnyű étel volt. Kalóriában nem sokat nyomott, de mégis egész délutánra jól laktunk vele. Hipp-hopp összedobtam, aztán jöhetett a szieszta.


Hozzávalók: 
A húsroládhoz:

  • 50 dkg csirkemellfilé
  • 10 dkg zöldborsó
  • 3 tojás
  • 6 szelet bacon
  • 3 tk olívaolaj
  • bors


A ratatouille-hoz:

  • 1 közepes padlizsán
  • 2 kisebb cukkini
  • 3 közepes paradicsom
  • 2 közepes paprika
  • 2 közepes fej hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 0,5 dl olívaolaj
  • 2 ek provance-i fűszerkeverék
  • 1 csokor petrezselyem 
  • néhány bazsalikom hajtás


Elkészítése:

A csirkemellet filézőkéssel rétegenként elvágva kinyitottam egy nagy lappá. A hús belsejét enyhén sóztam, borsoztam. Egy serpenyőben 10 dkg zöldborsót egy kanál olajon két perc alatt megpároltam, ráöntöttem egy felvert enyhén sózott tojást és fedő alatt éppen annyira sütöttem meg, hogy éppen megszilárduljon. Ezt a kis lepénykét rácsúsztattam a hússzeletre, feltekertem azt és körbe csavartam bacon-nel. Tálba egymás mellé fektettem mindhárom tekercset.
A zöldségeket megmostam, szárazra töröltem, felkarikáztam nagyjából 0,5 cm vastagra. Lefektetve picit megsóztam, megszórtam provance-i fűszerkeverékkel. A húst körberaktam az élére állított zöldségkarikákkal , kitöltve a tálat. Váltakozva pakoltam mindegyiket, így szép színes lett az étel. Tetejét meglocsoltam olívaolajjal, megszórtam petrezselyemmel és bazsalikommal. A tálat lefedtem fóliával és 180 fokos sütőbe tettem 30 percre, majd levéve a fóliát grill alatt egy kicsit megpirítottam.

Nincsenek megjegyzések: