Összes oldalmegjelenítés

2013. október 27., vasárnap

Mustáros sült burgonya

Egy egyszerű, ízletes köret, ami akár önállóan is megállja a helyét, ha nem tudsz mit kitalálni a főzésre. Minimális munkával elkészíthető.


Hozzávalók: 

  • 50 dkg közepes méretű sütnivaló burgonya
  • 2 ek olívaolaj
  • 2 ek magos mustár
  • pár tekerés bors


Elkészítése:

A burgonyát megpucoltam, felvágtam 4-5 cikkre, megmostam, megszárítottam,kisebb tepsibe tettem. Megspricceltem kevés olajjal a mustárral kézzel összekevertem, hogy mindenütt érje. Kevés borsot őröltem rá (sót nem használtam), és már landolt is a 180 fokos sütőben hőlégkeverésen fóliával letakarva. Így sütöttem kb. 20 percet, aztán levettem a fóliát és 10 perc alatt megpirítottam
Kívül ropog és pikáns, belül puha. Olyan, amit magában is jóízűen elfogyaszt az ember.

Nincsenek megjegyzések: