Összes oldalmegjelenítés

2013. november 10., vasárnap

Banános brownie sós karamellel

Hangulatom támadt kipróbálni az új brownie sütőmet, ezért nem sokáig gondolkodtam, nekiálltam.


Hozzávalók:

  • 20 dkg Rama vajas íz
  • 20 dkg étcsokoládé pasztilla
  • 3 nagy tojás
  • 2 nagyobb banán
  • 10 dkg gyümölcscukor
  • 1 rúd vanília kikapart magjai
  • 1 kk só
  • 15 dkg dióbél durvára darabolva
  • 22 dkg tönköly fehér liszt



  • 9 tk sós vajkaramella


Elkészítése:
Nem sokat szöszmötöltem vele, csak amennyit feltétlen szükséges, vagyis vízgőz felett a csokoládét a vajjal felolvasztottam. Közben a robotgépbe dobáltam az összes hozzávalót: a cukrot a banánt, a vaníliát és a tojásikat, majd a langyos vajas csokoládét, sót, a lisztet, végül a diót, miközben a gép dolgozott szorgalmasan. 2 perc alatt összekevertem mindent.
A sütőformát (21x21 cm) kibéleltem sütőpapírral, hogy túlért a peremén. Ebbe öntöttem a kikevert masszát. Arányában felosztottam a szememmel 9 szeletre és annak az elképzelt közepébe helyeztem egy- egy kanlnyi sós karamellt.
A sütőt előmelegítettem 170 fokra hőlégkeverésen és 25 perc alatt megsütöttem benne a brownie-t.
Miután megsült, a sütőpapír segítségével ki tudtam emelni a formából és rácsra tettem hűlni.

Nincsenek megjegyzések: