Összes oldalmegjelenítés

2013. november 10., vasárnap

Guacamole

Reggel az Aldiban kezdtem a napot és azonnal szembe találtam magamat a gyönyörű, érett avokádókkal. Már jöttek is velem a kis otthonomba. Ugyan tegnap is készítettem ezt az egyszerű, de annál finomabb krém. Nagyon jó, hogy kb két perc alatt elkészíthető (ha jár az ember keze).


Hozzávalók: 

  • 1 érett avokádó
  • 2 zsenge szál újhagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • só (1 kk)
  • frissen őrölt bors
  • 1/2 lime leve
  • chili paprika
  • egy csokor koriander szára felaprítva (aromásabb az íze, mint a levélé)


Elkészítése:

Az avokádót ketté vágtam, a magját kiemeltem, a gyümölcshúst kikanalaztam és egy keverőedénybe tettem és minden mást is és botmixerrel pürésítettem. Direkt csak irányadóan írtam mennyiséget, mert ez mindenkinek az ízlésére van bízva, miből mennyit tesz bele. Érdemes közben kóstolgatni, és amikor igazán ízlik, akkor megállunk.

Nincsenek megjegyzések: