Összes oldalmegjelenítés

2015. március 16., hétfő

Lemon curd - citromkrém

Már régebben is elkészítettem ezt a finomságot, de most újra szükségem vált rá egy sütihez. A legegyszerűbb otthon elkészíteni és nem boltokban kajtatni utána. A friss, tartósítószer mentes mindig jobb és finomabb.


Hozzávalók:


  • 1 citrom héja
  • két citrom leve (nekem 112 ml volt)
  • 60 g gyümölcscukor
  • 170 g vaj
  • 3 tojás
  • 1 csipet só


Elkészítése:

A tojásokat elkevertem a cukorral, citromlével, citromhéjjal és a sóval és vízgőz felett folyamatos kevergetés mellet hevítettem, míg besűrűsödött pudingszerűen. Ekkor belekevertem a felkockázott vajat, míg sima, fényes, homogén krémet kaptam. Ezt hűtőbe tettem és csak másnap használtam fel. Jól záródó üvegben , hűtőben 2-3 hétig eltartható. De kinek tart ez el ennyi ideig?

Nincsenek megjegyzések: